Ik ga 27 januari naar Zuid-Afrika voor ruim 6 weken en vind het leuk om ook met anderen samen op te trekken.
Afgelopen jaar was ik in mijn eentje in Indonesie. Ik heb enorm genoten van de spontane ontmoetingen en trips, die we samen hebben gedaan. Ik hou van de natuur, van authentiek leven en van cultuur. Ik denk erover om met de Bazbus rond te reizen. Als je zin hebt om mee te gaan of iets gezamelijk zou willen ondernemen doe een leuk voorstel. Wie weet… Sommige dingen zijn gewoon leuker en handiger om samen te doen. Een goede vriend opperde het idee om zijn schoondochter te bellen of ik hun farm mag gebruiken aan de rand van het Kruegerpark. Dat is echt veel leuker met iemand samen. Ik ben benieuwd!
Dag MaryGold
Ik was zowieso van plan om eind januari opmezelf een reisje te doen naar kaapstad- en zo doorgaan naar johannesburg - Kruger
Ik heb nog geen concrete plannen of reisroute maar sta wel open voor alles
Ik heb ong 2a 3 weken vakantie maar misschien kan ikdit wel verleningen…
Laat maar weten als je nog iemand zoekt
Hi Amalia,
wat leuk dat je open staat om samen iets te ondernemen.
Zullen we contactgegevens uitwisselen zodat we even kunnen kennismaken en brainstormen?
Inmiddels is Ton ook aangehaakt en wie weet komen er nog meer leuke mensen op ons pad.
Weet je misschien hoe we hier onze gegevns kunnen delen zonder dat ze openbaar worden?
Zonnige groet, verheug me op je berichtje,
Marygold
Hey
Ik ben ook niet direct bekend met priveberichten te sturen via deze site. Ik zal je mijn FB geven en vandaaruit kunnen we verder contact opnemen
groetjes
Amal
Hi Amal,
Ik heb je een vriendschapverzoek op FB gestuurd!
Tot gauw,
Babika