Reisgenoten gezocht voor Gambia vertrek 23-11-2012

Hallo,

Ik ben Chantal 28 jaar en alleenreizen. Zou heel graag naar Gambia willen.
Ben op internet ook een (in mijn ogen) fantasische reis tegen gekomen en geboekt.
Maar nu kan deze waarschijnlijk niet door gaan omdat we deelnemers te kort hebben.

Wie heeft er om samen met mij op 23 november naar Gambia te gaan voor 8 dagen. Gewoon er even lekker tussen uit.
Ik hou zelf van actief maar je kan daar ook heerlijk relaxen. Je kan er zo actief (jeep safarie, Ndakabi Tour, de highlights van Gambia, Wildpark Fathala, de locale markt, Golf) maken als je zelf wilt of zo relax (strand, boekje lezen, lekker uit eten, winkelen) of net als wat ik doe een leuke mix van beide.

Ben je na het lezen van dit berichtje net zo enthousiast als wat ik ben of heb je nog vragen?
Stuur mij dan een prive berichtje dan geen ik je meer gevens van deze reis.

Groetjes Chantal

dag chantal, ik vertrek volgende week vrijdag 9-11 voor weken naar gambia en ga dus 30-11 weer naar nl.
dit wordt inmiddels mijn 5e keer, veelal gecombineerd met de casamanche in zuid-senegal.
heb program voor 1e 2 weken al aardig rond, o.a. visafspraken voor periode 16-11 t/m 21-11.
Vanaf deze datum vooralsnog open agenda. Als je potentieel geinteresseerd bent om te kijken, of we iets samen kunnen doen, mail me dan op wil.duits@hetnet.nl of bel 06-34834864. Groeten,wil