Reisgenote(v)(maatje) gezocht om een tijd te werken/wonen in Chili

Hallo mensen,

Ik hoop dat ik dit bericht zo kort mogelijk kan houden, heb veel informatie die ik kwijt wil maar laat ik maar gelijk zeggen wat mijn plannen zijn voor de periode het liefst eind mei begin juni. Ben in januari 2 weken wezen boarden in Breckenridge(Colorado) met een vriendin geweldige ervaring gehad daar en heb daar een jongen ontmoet uit Chili hij woont in Vina del mar…klikte zo goed dat ik net terug ben uit San Diego ben daar voor 2 weken op vakantie geweest met hem…echt een top tijd gehad. Nu mijn real-life hier in nederland weer is begonnen en ik al vanaf ik weer terug moest naar Nederland al zat te bedenken om naar Chili te gaan voor een tijd(misschien eerst voor 3 mnd) en hem daar op te zoeken en daar werk te zoeken. Ben nog nooit in Chili geweest maar dit lijkt me een onwijs mooie ervaring en leuk om misschien hier een reisgenootje te vinden die met mij mee zou willen. Ik dacht kan altijd proberen via deze weg of er ook iemand denkt en t leuk lijkt om naar Chili te gaan.
Ben erg benieuwd of ik reacties krijg!!! Alles is welkom!!!

Mochten jullie meer informatie willen mogen jullie me altijd berichten.

Groetjes,
Laura

hi laura,

Misschien is het een beetje laat, maar ik kan het toch altijd nog proberen.
Ik heb je verhaal gelezen en ik ben ook van plan om naar chile te gaan.

Mijn naam is Pablo Araya en ben 21 jaar. Mijn vader komt uit chile. Ik ben van plan om volgend jaar maart te vertrekken. Ik spreek spaans en tegen die tijd heb ik de chileense nationaliteit. Nou weet ik niet of je al bent geweest of nog moet gaan maar we kunnen in ieder geval wat informatie uitwisselen.

Ik hoop een reactie van je te krijgen,

Pablo