Reisgenote trekking schotse hooglanden juli-augustus 2010

Hallo
Wie heeft er zin om met mij een trekking te maken in de periode van 21 juli
t/m 11 aug (3 weken).
Ik ben dol op avontuur en natuur waar je lekker vrij je eigen weg kunt kiezen. Enkele trekking die ik in gedachte heb zijn de schotse hooglanden en pyrenëen. Als jij een andere trekkin op het oog hebt en een sportieve
reisgenoot zoekt rond deze tijd laat het weten.

groetjes willy

Hoi Willy,

Wij, 3 actieve vakantiegangers rond 40 jaar (2x m, 1x v), gaan 16-25/7 naar N-Italie om dagtochten te maken in de omgeving van de Ortler (3900m). Als je een vrouw bent, in die periode vakantie kunt vieren, van een actieve vakantie houdt met bergwandelingen en vantevoren nog kennis kunt maken, dan zou je mee kunnen. Vervoer, onderdak (pension) etc. is al geregeld maar waarschijnlijk is een 4e persoon (die eerder weg is gevallen) alsnog zonder problemen in te passen. In dat geval gaarne een berichtje aan mij (Swissie) om de mogelijkheden te bekijken. Mailen mag ook op [EMAIL=“wja69@hotmail.com”]wja69@hotmail.com en bellen kan ook: 046-4756369.

E.e.a moet snel gaan omdat er weinig tijd meer is tot het vertrek; ik hoop dat dat lukt voor je.

groet,

Wes.

Hallo Willy,

Ik ben een 51 jarige vrouw uit ovl Belgie , mag ik wat meer informatie over je reis?

Groetjes Astrid