Hoi, ik heb een geweldige aanbieding gekregen voor een cruise voor net onder de 1000 euro incl. vlucht havengeld eten fooi etc etc. Het is altijd mijn droom geweest om een week lang eens lekker in de watten gelegd te worden. Ik ben een leuke spontane vrouw van in de dertig, heel makkelijk in de omgang en zoek een dito persoon om mee te gaan op deze cruise. Plaatsen zijn beperkt. Hoop snel een leuke reisgenoot/reisgenote te vinden. Groetjes, Fiza
Hoi Fiza,
Dat klinkt goed. Ik ben er wel aan toe om ook eens goed in de watten gelegd te worden. Heb je meer info over de reis?
Ik ben overigens een jongen van bouwjaar 74.
Groetjes!
Hoi, leuk dat je reageert! Het schip heet Voyager of the seas van rederij royal carribean. Meer info op www.cruisetravel.nl, maar niet over deze reis want het is een speciale aanbieding. Ik was nl. op een rondleiding op een cruiseschip geweest en toen kregen alleen de mensen die aanwezig waren deze aanbieding. Hier een beschrijving: barcelona 10 nov, 11 nov Nice, 12 nov Pisa, 13 nov Rome, 14 nov Napels, 15 nov palermo, 16 nov op zee, 17 nov barcelona. prijs pp voor binnenhut incl eten, havengeld, fooi = 747 euro, vlucht naar Barcelona circa 200 euro. Het leek mij overigens ook wel aardig om 2 of 3 dagen eerder naar Barcelona te vliegen. Ik ben er al meer dan 10 jaar niet geweest en het is een geweldige stad. Ik hoorde van anderen op de rondleiding dat de ervaring van op zo een mooi groot schip echt geweldig is, en er zijn ook heel veel mensen van onze leeftijd. Ik dacht vroeger bij cruises aan bejaarden, maar dat valt allemaal dus wel mee. Groetjes, Fiza