Reisgenote(n) gezocht voor vakantie 2017

Hi reisgenoten,

Ik (vrouw, 47 jaar, jong van geest en uiterlijk, jong in doen en laten) zoek een leuke reisgenote (vrouw, hetero, geen bijbedoelingen) voor een leuke reis in het voorjaar of in de zomer van 2017.

Een leuke zonvakantie of stedentrip in Europa voor een week of iets langer. Lekker ontspannen, genieten van wat de bestemming te bieden heeft, lekker eten, terrasje pakken, wandelen, bezienswaardigheden.

Wie heeft, net als ik, al plannen voor het volgend jaar? Wie gaat er mee? Wie wil in overleg een leuk reisje plannen voor het volgend jaar? Ik sta open voor vele leuke bestemmingen en opties.

Eventueel met een groepje een reisje plannen lijkt ook leuk, indien er meerdere mensen reageren. Groepsreisje met combi van mannen en vrouwen bijvoorbeeld, maakt niet uit.

Hoop op (leuke) reacties!! :slight_smile:

Hallo Marga,

Ik zag jou advertentie en het sprak me wel aan. Ik heb zelf ook een advertentie geplaatst ook reisgenooot voor vakantie 2017.
Ik zelf ben een vrouw van 55 jaar en ook net als jij hong van geest.
Mocht je interesse hebben kunnen we contact hebben via email.

Groet,
Rianne

Lijkt me leuk waar gaan je interesses naar uit zat zelf aan Bali te denken als je dit leuk vindt
Groetjes

Beste Marga,

Ik vind ook gezellig om het te doen.

Gr
. Lia

Hai Marga,

Ik heb nu sabbatical van 6 mnd en ga meerdere trips maken. Ook vrouw en zoek nog reismaatjes.
Je kunt je whatsapp nr via PB aan mij sturen.
Dan neem ik contact met je op, is dat een idee?

Groetjes
Sadhana