beste meiden op dit forum,
ik ben opzoek naar 2 meiden die in de zomervakantie met mij mee willen gaan naar Antalya. ik ben zelf 18 en daarom zoek ik dan ook t liefst iemand van rond die leeftijd ( ouder mag ook natuurlijk ) het zou dan de bedoeling zijn dat we gezellig met z’n 3 in een hotel verblijven. het idee hierachter is dat ik mijn eigen vriendinnen niet zover krijg om met me mee te gaan helaas, en ik vind het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. ook heb ik een vriend in antalya, vandaar dat ik het liefst 2 andere meiden zoek zodat niemand alleen hoeft te zijn. de reden dat ik niet alleen ga is dat mijn vriend waarschijnlijk een aantal dagen moet werken (hoogseizoen) en kan dus niet de hele tijd bij me zijn, daarom zou het leuk zijn om samen met iemand te gaan zodat ik niet alleen hoef te zijn. als je geintresseerd bent stuur mij dan maar een mailtje, zodat we wat kunnen msnen en eens wat af kunnen spreken.
kortom wil jij een leuke gezellige vakantie veel lol hebben samen met nog een paar meiden, dan is dit misschien wel wat voor jou!
voor verdere informatie over mijzelf kan je me toevoegen op msn [EMAIL=“morindy_co_1992@hotmail.com”]morindy_co_1992@hotmail.com
ik hoop dat er leuke meiden zijn die met me mee willen, ik verheug me er nu al op ^^