ik ben opzoek naar 2 meiden die in de zomervakantie met mij mee willen gaan naar Antalya. ik ben zelf 18 en daarom zoek ik dan ook t liefst iemand van rond die leeftijd ( ouder mag ook natuurlijk ) het zou dan de bedoeling zijn dat we gezellig met z’n 3 in een hotel verblijven. het idee hierachter is dat ik mijn eigen vriendinnen niet zover krijg om met me mee te gaan helaas, en ik vind het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. ook heb ik een vriend in antalya, vandaar dat ik 2 andere meiden zoek zodat niemand alleen hoeft te zijn. de reden dat ik niet alleen ga is dat mijn vriend waarschijnlijk een aantal dagen moet werken (hoogseizoen) en kan dus niet de hele tijd bij me zijn, daarnaast vind ik het nogal wat om de hele tijd bij zijn famillie te zitten als je geintresseerd bent stuur mij dan maar een mailtje, zodat we wat kunnen msnen en eens wat af kunnen spreken.
voor verdere informatie over mijzelf kunnen we het beste msnen
ik hoop dat er leuke meiden zijn die met me mee willen, ik verheug me er nu al op ^^
dat lijkt me heel erg leuk, ik ben zelf ook 18
en ik hou van turkije ben altijd in om daar heen te gaan
ik had altijd hetzelfde probleem van ‘vriendinnen’ die nooit van hun leven naar turkije op vakantie wilden
maar wanneer ben je van plan om te gaan?
en ik weet niet zeker of ik wel mee KAN, ivm geld enzo dus ik moet nog nadenken erover
ik ben opzoek naar iemand die in oktober richting bodrum/izmir/dalaman wilt vliegen. ik wil in oktober mijn vriend in mulga opzoeken, en op welk vliegveld ik land maakt niet uit… hoop op en reactie!
Nienkeeee, waarom kun je niet alleen erheen vliegen dan? Tot eind oktober kun je probleemloos naar Dalaman vliegen, Bodrum is een hele goeie optie omdat dat dan weer aan de gunstige kant van Mugla ligt! Succes in elk geval!