Reisgenote, Low-budget South-america Gezocht.

Hallo ik jongen (22) zoekt een reisgenote van ongeveer de zelfde leeftijd voor een low-budget rondreis in South-America voor ongeveer 8 maanden of langer.

Ik heb het volgende in gedachten: In grote lijnen wil ik in het noorden beginnen en dan aan de oost- of west-kant naar beneden trekken, tot helemaal onder in Chili. En dan aan de andere kant weer omhoog tot daar waar we begonnen zijn. Nou is dit heel erg globaal wat ik in gedachten heb.

Over mezelf: Ik vind het leuk om dingen te ondernemen. Ik ben erg geïnteresseerd in de natuur en oude cultuur, ook wil ik zo nu en dan een (actieve) excursie doen. Om op die manier zoveel mogelijk van een land en zijn mensen mee te krijgen.

Verder wil ik graag in september dit jaar vertrekken. Laat me weten wat jouw gedachtes zijn en misschien kunnen we iets voor elkaar betekenen.

reisinfo@hccnet.nl.
M.V.R.G. Robert.

hoi hoi,
ik las net je berichtje en ik dacht hee dat had mijn berichtje kunnen zijn. Ik ben een meisje van 22 jaar en wat jou plannen zijn wil ik volgend jaar september 2005 gaan doen. als je al weg bent zou je dan willen reageren hoe het was en ben je niet weg kun je dan nog even wachten misschien tot september 2005? lijkt me erg leuk om met jou mee te reizen omdat je denk ik wel de zelfde ideeen als ik heb nou al vast bedankt groetjes