Reisgenote Gezocht (wereldreis)

Hallo,

Ik ben sinds kort mijn HTS diploma en ik kan nu eindelijk mijn geplande wereld reis maken. Ik wil in Oktober vertrekken voor een rugzak-reis van zo’n 8 maanden.
De route die ik heb uitgestippeld is als volgt:

USA (Boston, New York, Washington), Belize, Guatemala, El Salvador, via Honduras naar Nicaragua, Costa Rica, Panama.
Vanuit Panama naar Medellin (Colombia) vliegen, met vliegtuig verder naar Equador. Via land verder naar Equador, Peru (Machu Pichu), Bolivia, Paraguay, Brazilie, Uruguay, Argentinie en Chile.

Dit tussen Oktober en eind Februari…

Vervolgens van Chili naar Fiji, Philippines, Singapoure, Malasia, Tailand, Cambodia, Vietnam, Laos, China, Taiwan, South Korea waar ik uiteindelijk mijn reis stop rond Juni 2004.

Ik ben voornamelijk op zoek naar een reisgenoot in midden en zuid amerika. Het probleem is dat ik geen woord Spaans of Portugees spreek :frowning:
(Niet dat ik bang ben, maar het is altijd handig als iemand het wel spreekt). Het liefst een vrouwelijke reisgenote (22…28 jaar)…
Oooh en ik ben niet op zoek naar een relatie, maar een leuke vriendschap is okay…

Voor een lady welke niet alleen durft te reizen wellicht een optie…
(Geen macho problemen, wat veiliger voelen…)
Graag wel zelfstandig kunnen reizen (ik wil niet als bagage-kameel dienen hihi, maar helpen met kleine dingetjes is geen probleem)

Ik ben 28 jaar en ik woon in Venlo…
Wat betreft mijn reiservaringen: Ik heb al een reis door HEEL Europa, Korea, Japan, en Taiwan achter de rug…

Wil je een stukje of geheel meereizen laat het weten via mijn email adress –> PE1RAH@YAHOO.COM

Doei, William