Hej zelfstandige 30-ster,
Als communicatieve ICT-er in-between-jobs overweeg ik om de voorlaatste week van 2007 nog een weekje weg te gaan. Of iets langer, missch de kerst eens skippen…pfff.
Mijn rondreis 18 dagen Egypte afgelopen zomer was zeer gaaf. Maar goed, werkeloos thuiszitten is ook zo wat! ![]()
Woonachtig in Hilversum sluit ik namelijk 10 jaar forensen naar A’dam af. Daarna lekker hier in het dorp werken.
Een weekje reizen lijkt kort, maar ik heb geen bezwaar om ver weg te reizen (ook al is het relatief kort).
Uitslapen doe ik graag, maar meestal niet op vakantie. Liever véél zien, met voorkeur voor natuur en cultuur, aan een zwembad hoeft niet per se…
Mijn ervaring varieert van backpacken met Scouting tot groepsreizen (Oad, Djoser Juinior).
Van de contignenten heb ik “alleen” Oceanie en Azie heb ik nog nooit bezocht, maar da’s misschien net weer te ver…
Eigenlijk zoek ik dus ook nog een bestemming en stel me flexibel op! Ierland, Italie, Zweden elders?
Dus ben jij die praktische humorbezittende reisgenote, laat dan op zijn minst een berichtje achter, wie weet komen we tot een plan.
No worries, niet echt een date, wel deee-len!
:wereld:
Groetjes, René (32)