Hallo allemaal,
Ik ben een juf van 30 jaar en wil graag deze zomervakantie vrijwilligerswerk in Kenya doen. Het lijkt mij echt onzettend gaaf om dit samen met iemand te doen. Vind je dit ook leuk? Laat dan snel wat van je horen.
Met vriendelijke groet,
:zon02:
Hallo Maria!
Voor een gesubsidieerde reis naar Kenia (vrijwilligerswerk) ben ik op zoek naar een reisgenoot van maximaal 30 jaar met een MBO opleiding… Pas jij toevallig in dit profiel? Ik hoop het, dan kunnen we misschien samen op reis!
Groetjes van Isabelle
Hoi,
ik las je berichtje waarin je een oproep doet voor een reisgenoot. Ik ben op zoek naar een leuk vrijwilligersproject in Afrika. Omdat het (eigenlijk overal) wordt afgeraden om alleen te reizen, kunnen we wellicht onze wensen wat combineren!
Ik ben ook juf (op een MBO opleiding), 27 jaar en wil graag in juli/augustus naar Afrika.
Hopelijk tot snel!
groetjes Annemarie van Hooijdonk
Ha Annemarie,
Ik heb je even een prive bericht gestuurd.
Hoop snel wat van je te horen.
Gr. Laura
Ha Annemarie,
Nog even een prive berichtje gestuurd
Hey,
Ik ben al een tijd op zoek om vrijwillegerswerk te doen en ben zelf van Rwandese origine, wat ga je dan doen? En moet je dan ook betalen want ik vind alleen maar organisaties die vragen om te betalen. Maar zou da wel zien zitten, groetjes
Hoi,
ik heb inmiddels wel een paar organisaties gevonden die weinig eigen bijdrage vragen. Er zijn inderdaad een heleboel organisaties die heel veel geld vragen. Het liefst zou ik zelf een project en onderdak zoeken. Het enige probleem is dat er meestal wordt afgeraden om alleen, zeker als vrouw, te gaan rondreizen. Wat en wanneer zijn jouw plannen?
Annemarie
Hey,
Leuk zo snel wat te horen.
Ik heb eigelijk tijd zolang ik wil omdat ik dit eigenlijk als een tussenstap zie om daarna iets anders te doen. Nu werk ik in Tenerife als hoofdanimator maar wil van omgeving en baan veranderen, en daarom denk ik dat het nu de moment is om iets speciaals te doen. Ik zou vanaf juli voor drie of vier maanden willen gaan. Had je al iets op het oog en weet je toevallig hoeveel de tiketen kosten naar Kenya, ik zou het liefst met kinderen werken.
We blijven in kontakt,
Groetjes
Hoi,
Een ticket (klm)naar kenya kost ongeveer rond de 1000 euro. Veel goedkoper heb ik ze nog niet kunnen vinden. Sommige organisaties vragen zeker een hoop geld. Daarom lijkt het mij handiger om op internet zelf te zoeken naar een project. Ik had jou, Annemarie, hiervoor nog even een prive mailtje gestuurd.
Gr. Laura