Reisgenoot gesubsidieerd vrijwilligerswerk Kenia gezocht!

Voor de wereldhulpweken van Joho en X-plore heb ik subsidie aangevraagd voor een reis naar Kenia. In Kenia zal ik vrijwilligerswerk gaan doen. Iedere persoon die gesubsidieerd op reis gaat moet bij terugkomst ten minste 150 mensen over de reis vertellen. Ik heb daarvoor al een leuk plan geschreven.

En ik heb de subsidie onder 1 voorwaarde toegewezen gekregen. Deze voorwaarde is dat ik iemand meeneem die MBO geschoold is of een MBO opleiding volgt. Alleen een middelbare school diploma voldoet ook, het maakt dan niet uit welk niveau.

Is er iemand die net als ik aankomende zomer naar Kenia wil reizen voor ten minste 2 weken en die maximaal 30 jaar oud is? Ik hoop dan van je te horen!

Groetjes van Isabelle

wat een leuk bericht . mag ik het ophangen op school. wat is de subsidie voor zo´n reis voor de mbo leerling/
Hoe kan ik zelf voor zulk vrijwilligers werk in aanmerking komen. ik zou dolgraag iets voor in mozambique willen doen. maar kenia is natuurlijk ook prima! a ik geef zelf les op een vmbo school!
A:zon:nita

Ik zou het erg leuk vinden als je het bericht wil ophangen! Het is echt moeilijk om iemand te vinden… Wat jou betreft, het vrijwilligerswerk wordt geregeld via JOHO. Je kan daarover informatie vinden op joho.nl
Ik hoop op een reactie van een van de leerlingen!
Groetjes Isabelle

Hoi,

Ik kan het helaas niet rondkrijgen, maar wens veel plezier in Kenia.

Groetjes Miny

hoi, Isabelle
ik heb net even vluchtig op de site gekeken van joho, en het ziet er allemaal heel leuk uit, maar als k het goed heb begrepen heb, is de subsidie periode al voorbij, dus zou ik alles zelf moeten betalen…

k zou even moeten kijken hoeveel dat precies is, misschien heb jij dat al een beetje uitgezocht?

maar het lijkt mij een superleuk idee om er ook heen te gaan.

groetjes tis

Heel erg leuk plan,

Ik zit in mijn 4e jaar van SPW, wat zou me dit gaan kosten?

groeten Jeremiah

ik doe mbo niveau 4, wat voor werk houd het vrijwilligerswerk in? wat zijn de kosten?

Hi,

Ik zie dat je geinteresseerd bent in gesubsidieerd vrijwilligerswerk(JoHo Xplore). Kijk voor meer informatie op www.wereldhulpweken.nl.
Er zijn diverse projecten die je kunt doen in veel verschillende landen.
Voor vragen kun je mailen naar [EMAIL=“info@joho.nl”]info@joho.nl of bellen naar 0715131357

Succes met het zoeken!
Groetjes Debbie

Hoi Isabelle!

Het lijkt me geweldig om vrijwilligerswerk te doen in Kenia! heb je nog iemand nodig? Ik ben er ook al tijden mee bezig om iemand te vinden. Laat het me weten op [EMAIL=“kaatje173@hotmail.com”]kaatje173@hotmail.com!

Liefs Karin