Reisgenote gezocht voor lastminute mrt/apr/mei

Ik ga later dit jaar een langere reis maken maar heb nu eigenlijk ook dringend behoefte aan vakantie. Gewoon een simpele last minute naar de zon, goedkoop, geen activiteiten vereist behalve rondlopen op een boulevard en bij het zwembad kan liggen. Maar af en toe een dagje een autootje huren en de omgeving verkennen ben ik wel voor in hoor :wink:

Kortom, lekker even weg en ontspannen. Liefst vertrek in april. De bestemming en hoe lang we willen dat kunnen we in overleg besluiten.

Ik ben 34, hoger opgeleid, relaxed en gezellig.

Ik zoek een **vrouwelijke **reisgenoot van tussen de 30-45 die het ook niet erg vindt om eens op een Neckermann reisje te gaan en die positief ingesteld.

Groetjes, Laura

Hoi,

Heb je inmiddels al iemand gevonden? Ik ben zelf van 9-16 mei vrij en zou er ook wel ff tussenuit willen, de ZON opzoeken! Jouw oproepje kan ik me helemaal in vinden. Ben 27 jaar, woon in Leiden en werk FT in Den Haag.

Hoor graag van je.

Groetjes, Violette

Hoi Laura,

Misschien heb je al geboekt zoniet dan zou ik in de maand mei graag een weekje zon willen pakken, hou zelf van wandelen, omgeving verkennen maar hoeft niet te actief, wat je zelf ook aangeeft spreekt mij zeer aan

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon7.gif

Laat maar weten, ben 45 jaar maar jong van geest haha, werk in een ziekenhuis in Leiden.

Groetjes, Tanja