Hallo dames!
Ja, ik weet het. Ik ben er op tijd bij, maar dan kunnen we elkaar tenminste nog aardig leren kennen en misschien met elkaar naar de vakantiebeurs in januari 2013.
Ik zoek een leuke, vlotte, gezellige reisgenote die makkelijk in de omgang is en tussen de 40 en 50 jaar (hetero) is en die met mij mee wil naar Thailand vanaf ongeveer half december 2013 voor zo’n 26 dagen om een rondreis te maken. Wat ik in gedachte heb, is om een georganiseerde rondreis te maken door Noord-Thailand en dan ook Noord-Oost Thailand, zo’n beetje tot de grens met Cambodja/Vietnam aan te doen (duur 2 weken). Daarna af te zakken naar het zuiden van Thailand (wel of niet georganiseerd), waar je onderweg naar Phuket (snel weer wegwezen daar, veel te toeristisch) nog 2 Nationale Parken hebt en dan 7 a 9 dagen 2 (of 3) eilanden bezoeken om daar te relaxen. Dit kan m.b.v. zogenaamde bouwstenen in zo’n reis, waarbij je zelf je reis een beetje kunt samenstellen. Suggestie’s van jou zijn uiteraard welkom! Er staat immers nog niks vast.
Ik vind het leuk om veel dingen samen te doen. Wanneer we in een gedeelte van deze reis niet met een groep zouden zijn, vind ik het absoluut NIET leuk om alleen te moeten eten of dat jij vaak je eigen ding wilt doen.
De kosten delen we uiteraard.
Ik ben zelf 42 jaar, single, bewust geen kinderen, werk fulltime als secretaresse en ben rustig maar ook spontaan en gezellig als je me wat beter leert kennen. Ik woon in Beverwijk, dus als je in de buurt woont, is dat wel handiger voor de kennismaking, maar als je verder weg woont (in de randstad), dan is dat ook niet zo’n probleem.
Ik hoop snel een mailtje van je te ontvangen. Dan kunnen we kennismaken en als het klikt, gedachtes uitwisselen en een betere planning maken voor onze rondreis door Thailand !
Ik heb er zin in!
groetjes,
Diana