Reisgenote gezocht: Oostenrijk?

Hallo allemaal,

Aangezien mijn vrienden allemaal gesetteld zijn en met hun partners op vakantie gaan, ben ik op zoek naar een reisgenote die het leuk lijkt deze zomer met mij een reis te maken. Ik sta open voor alternatieven, maar ik zit momenteel te denken aan een vakantie naar Oostenrijk en om wat preciezer te zijn het Nationalpark Hohe Tauern. Ik ben hier twee keer eerder geweest en het is er echt prachtig! Er is van alles te zien en beleven: hoge bergen, klammen (bergkloven), watervallen, kabbelende riviertjes, lekker eten, thermen, etc.

Mijn ideale vakantie zou ik omschrijven als ‘rustig actief’. Dus niet aan het strand liggen, shoppen en bungeejumpen, maar gewoon elke dag op pad om dingen te beleven en te genieten. Even iets over mezelf dan: ik ben een man, 30 jaar, heb gestudeerd en woon in Groningen en ben na 16 juni beschikbaar omdat mijn 3,5 jaar-contract dan afloopt. Voordat ik op zoek ga naar een nieuwe baan, wil ik eerst een poos leuke dingen doen, waaronder reizen. Vandaar deze oproep dus :slight_smile:

Spreekt dit bericht je aan en lijkt het je leuk om met mij naar Oostenrijk te gaan (of compleet ergens anders), dan hoor ik het graag!

Groet, Wyko

Dag Wyko,
Hoe staat het met jou reisplannen? Onlangs was ik onverwachts een paar dagen in Tirol. Ik was gegrepen door de wonderschone natuur daar. Eerder associeerde ik Oostenrijk met wintersport. Maar ik heb nu ontdekt dat je er prachtig kan wandelen. Het park wat jij noemt lijkt mij ook een prachtige omgeving. Zou je willen rondtrekken of de omgeving verkennen vanuit een vaste overnachtingsplek? Zou je willen kamperen of in een hotel? Ik heb gezien dat je in Oostenrijk erg leuke boerencampings hebt. Ook lijkt het me leuk een keer een berghuttentocht te maken. Hoe lang zou jij op reis willen?
Ik heb geen concrete plannen, maar wil misschien wel weer op reis. Toevallig zag ik je oproepje staan en dacht ik schrijf je een berichtje.
Ik ben een vrouw van 29 jaar, momenteel ook even geen werk. Ik woon in de buurt van Zwolle.
Hartelijke groet, Jorinde

Hallo Jorinde, mijn vakantieplannen zijn nog even vers! Ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd :slight_smile:

Ik heb wel zin in een wintersportje