Mijn naam is Will (m) en ik ben 51 jaar jong.
Ik ben (bijna altijd) vrolijk en optimistisch en heb een kleine tour-caravan in Spanje staan. :vak02:
Aan het strand in Santa Susanna op de Camping El Pinar ( naast de Camping Bon Repos )
Ik heb het plan om rond 24 juni voor 14 dagen daarheen te gaan. Mijn dochters van 14 en 17 gaan niet meer mee.
Het zou leuk zijn als er ook iemand (v) die kant op wilde om er 14 dagen van de zon te genieten.
Kind(eren) mee ook geen bezwaar hoor.
Voor mij gezeliger om met iemand te reizen en op een relatie ben ik niet echt uit.
( Dus eventueel geheel op jezelf, je zou iets kunnen huren van vrijuit op Bon Repos (kost ca. 36,- p/n voor 3 pers.) of zelf een tent(je) meenemen ( dit kost ca. € 12,- tot € 16,- ).
Bovendien kunnen we dan de benzinekosten van de reis met mijn auto een beetje delen.
De gezellige boulevard van Santa Susanna (met leuke markt) loopt over in die van Malgret de Mar.
Het treinstation van Santa Susanna ligt vlak langs de Camping dus leuk voor een dagje shoppen in Barcelona.
Je kunt overal goedkoop ( rond de € 10,- avondeten). Zie de foto’s. Of kijk zelf op Internet.
Als je een beetje avontuurlijk bent en het leuk vind om meer informatie te hebben of er iets in ziet bel of mail gerust 020-6495230 (werk) of 0623977255 (prive). Will Zaaiman Nieuw-Vennep
werk mail [EMAIL=“wh.zaaiman@td.klm.com”]wh.zaaiman@td.klm.com prive mail : [EMAIL=“wh.zaaiman@quicknet.nl”]wh.zaaiman@quicknet.nl