Reisgenote gezocht - januari 2015 voor ongeveer 3 weken

Bestemming nog onbekend maar zelf heb ik in gedachten; Birma, Cambodja, Cuba, Mexico.
Alle opties open.

Ik ben een vrouw van 36jr woonachtig in A’dam. Al jaren reis ik alleen naar Azië wat me altijd heel goed bevalt maar iets anders lijkt me ook een keer leuk.

Op 1 februari moet ik weer aan 't werk verder ben ik de hele maand januari flexibel. Graag zoek ik een vrouwelijke reisgenote die cultuur belangrijk vindt, afgewisseld met mooie stranden en een cocktail!

Ho kitstin,

Cambodja / Birma spreekt mij ook zeer aan. Zit jij echt aan de reistijd vast tm januari ?

Groetjes Vera

Via Wereldwijzer app

Sorry typte je naam verkeerd … Haha

Via Wereldwijzer app

Hi Vera,

Ja ik zit vast aan januari want zoals ik schreef moet ik écht 1 februari terug zijn.
Ik wil graag gaan tussen 3 en 31 januari voor liefst 3,5 week. Data zijn afhankelijk van de prijs van de vliegtickets…

Hi Kirsten

Jammer, want die periode kan ik juist niet.

Groetjes Vera

Via Wereldwijzer app

Hoi Kirstin,
Mijn bestemming is Kameroen, ga ik ook in Januari, van 2 tot 26 januari.
Kijk maar en lat mij weten
Groetjes Sally

Hey Manon,

Het begin van jouw route en het tijdstip is dan bijna hetzelfde dus zeker leuk om elkaar te ontmoeten!
8 jan kom ik in Bangkok aan en reis dan via Koh Chang naar Cambodja. Zo’n 10 dagen Thailand heb ik in gedachten en de rest in Cambodja…

Hey Manon,

Het begin van jouw route en het tijdstip is dan bijna hetzelfde dus zeker leuk om elkaar te ontmoeten!
8 jan kom ik in Bangkok aan en reis dan via Koh Chang naar Cambodja. Zo’n 10 dagen Thailand heb ik in gedachten en de rest in Cambodja…

Hi Manon,

Waarschijnlijk ben ik pas rond de 17e in Siem Reap. En van daaruit ook van plan naar 't zuiden te reizen voor nog zo’n 10 dagen en dan naar Phnom Penh sowieso van 28-31 januari want dan vlieg ik terug.

Ik voeg je toe en dan zien we wel of het matcht om een keer af te spreken.

Groetjes en ook alvast een fijne reis!