Reisgenote gezocht Egypte/Hurghada

Ik (vrouw, 37) ben vorig jaar naar Hurghada in Egypte op vakantie geweest en het is mij onwijs bevallen. Luxe resort all inclusive, lekker zwemmen, naar de sauna en uitgaan in een hippe club. De vriendin met wie ik toen op vakantie geweest was kan niet mee in de periode dat ik wil gaan, namelijk van 1 februari t/m uiterlijk 13/14 februari, maar t kan ook korter. Dan gaan we 8 dagen. Ik hoop snel iemand (vrouw tussen de 29-40 jaar) te vinden om kennis te maken en de reis samen te boeken! Ik ben geen lesbo, maar in Egypte kun je niet met een mannelijk reisgenoot op een hotelkamer slapen. Uiteraard aparte bedden, waarin je na een heerlijke dag lekker in slaap valt! :dag::cheer:

In Egypte kun je prima met een mannelijke reisgenoot op een kamer slapen zonder getrouwd te zijn (zolang het geen Egyptenaar is). Ik ben vandaag net teruggekomen uit Egypte, en heb in Cairo een kamer met een vriend gedeeld.

Bedankt voor de info, maar ik ga toch liever met n vrouw… En ze mag wat mij betreft ook ouder zijn (50 +). Als t maar iemand is die stevig in haar schoenen staat, positief is en ook af en toe wat voor haar zelf kan doen. Wie wil mee?>>>