Ik ben opzoek naar een sociaal vaardige reisgenote van HBO/Academisch niveau om samen er op uit te trekken. Ik vind het belangrijk dat we gelijkgestemd zijn. Aangezien ik een “happy go lucky” type ben gaat mijn voorkeur uit naar een reisgenote die, net als ik, houdt van kamperen zonder allerlei reserveringen en vastomlijnde plannen. Ik hou er niet van om in mijn vakantie allerlei musea, kerken of andere gebouwen te doorkruisen met een catalogus of handboek in de aanslag. Wel mag ik graag door een dorp of stad slenteren, aanschuiven in een klein eethuis of op een knus terras. Maar als het niet anders is ben ik ook dik tevreden met een stuk brood en een slok water. Ik vind het heerlijk om trekkend te reizen, dus niet dagen/weken achtereen op een zelfde plek blijven hangen. Ik kan ontzettend genieten van dagenlang door “niets” te reizen en de dagen te nemen zoals ze komen. Als het goed is heb ik volgend jaar een 4x4 met daktent, dus het zou fantastisch zijn als je deze manier van reizen ook weet te waarderen en dat je vaardig bent in het (OS) kaartlezen (dus niet de kaart ondersteboven als we zuidwaarts gaan).
Ook verre reizen vind ik prima, heb inmiddels het grootste deel van Australië en Zuid Afrika doorkruist. Goedkope vliegtickets voor een korte trip op de kop tikken, inpakken en vertrekken vind ik top, zomaar een weekend de neus achterna vind ik super.
Mijn eerstvolgende vakantie is begin september en alle opties zijn nog open. Ik ben een sportieve ondernemende vrouw (weduwe) van 56 jaar. Ben jij niet rokend, niet lesbisch of bi, niet veeleisend, zelfredzaam en spreek je tenminste vloeiend Engels dan hoor ik graag van je.