Reisgenote 23.febr-26.febr in Delhii of langer

Hallo Hallo,

Ik ga voor de eerste keer naar India, aankomst Delhi 23.febr. in de ochtend. Omdat ik alleen reis zou ik het heel fijn vinden de eerste dagen van mijn reis met iemand samen op stap te gaan, dus in Delhi. Is toch in eens alles heel anders en druk en ik weet niet wat…, gewoon om een beetje te wennen met iemand daarbij. Ik ben niet bang hoor maar ik zou me wat veiliger voelen :redface: :hihi:

**Heb je ook geen zin om alleen door Delhi te lopen kunnen wij toch beter wat afspreken. **

En wat we gaan doen daar gaan we huis wel eens over worden. :smile:

Ben heel benieuwd

hallo,
ik ben roshnie en ik wil in begin maart naar india gaan voor 11 dagen. En ik zoek ook iemand mee met mij naar india wil voor 11 dagen via reisbureau ayurvedica travel. ik ben in 2015 in maarg en in september naar india geweest en heb het erg leuk gehad. En het was ook veilig. het is toch veel en veel veiliger om via een reisbureau te gaan want dan is alles geregeld van auto tot hotel. Want je weet niet altijd welke hotel nou betet is en welke niet en het is niet handig om zomaar in een auto te stappen ivb met veiligheid.
maar ik wil dus weer via dezelfde ayurvedica travel naar india gaan. En ik ben dol op tempels daar en de cultuur dus wil ik voor de derde keer daar heen gaan. Dus als je met me mee wilt dan hoor ik nog van je!
groetjes, roshnie

Hallo Roshnie,

leuk dat je reageerde, maar ik zoek echt iemand voor 23febr. -26.febr. in Delhi. Daarna ga ik namelijk naar Rishikesh, Amritsar en Varanasi. Ik blijf t/m 23 maart in India.
Ik wens je een fantastische reis en hoop dat jij ook nog iemand vindt die met je mee gaat.
Groetjes