Reisgenootje

Hallo Allemaal!

Ik ben op dit moment in Sydney. Mijn plan was om hier veel te gaan werken en daarna rond te gaan reizen. Helaas is het lastig om in deze periode werk te vinden dus zit ik er over na te denken om mijn plannen te wijzigen. Ik wil graag de oostkust bij langs… het liefst van Sydney naar Cairns maar andersom mag ook. Dit het liefst met een van of een grote auto en tussendoor te werken. In mei heb ik een ticket naar nieuw zeeland geboekt maar dit kan nog gewijzigd worden.
Zijn er mensen die dit een leuk idee lijkt en samen met mij dit avontuur willen aangaan? nog wat over mijzelf. Ik ben Esther 23 jaar oud en net 3 weken geleden aangekomen in Sydney. Ik ben nu een jaar afgestudeerd aan de PABO en heb besloten om een half jaar (of langer) te gaan rondreizen in Australie en Nieuw Zeeland

Hi Esther,

Ik ben kim, 25 jaar. Ik kom op 26 februari aan en wil dan eerst reizen en werken, wat precies weet ik niet…
Leuk om te meeten?

X

Hoi! Sorry voor de late reactie. Meeten lijkt mij erg leuk! Waar begin je?

Sent from my LG-E610 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Ik begin in Sydney, 26 feb is de week vh mardigras festival, ben jij er dan ook? :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Ja grote kans dat ik er dan nog ben. Hoe lang wil je in Sydney blijven? Wil je hier gaan werken of gewoon tijdens het reizen tussendoor werken?

Sent from my LG-E610 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Nee wil idd tussen het reizen door werken dus dacht begin maar in sydney… Al wil ik eig eerst reizen. Ik zie t allemaal wel! Tips zijn welkom :wink:

Via Wereldwijzer app