Reisgenootje (vr) dec 2015 thailand

Goede dag lieve allemaal,

Leuk dat je mijn stukje even leest.
Ik ben Renee 38 jaar jong. Ik ben opzoek naar een leuke gezellige meid(en) die het leuk vind(en) om samen met mij in december voor 4/5 weken door Thailand te reizen met de backpack low budget. Ik ben opzoek naar een leuke gezellige meid(en) vanaf de leeftijd eind 20 zo ongeveer tot rond 50 :slywink:
Even wat steekwoorden over mij: leven in het NU, niet roker, hostel/guesthouse/tent/boomhut :), duiken/snorkelen, cultuur/natuur, strand/zee, drankje op zijn tijd/feestje, sportief/lekker wandelen/fietsen, vegetarisch, elkaar in de waarden laten en vooral lekker relax met elkaar omgaan.

Kan jij je vinden in mijn beschrijving zou ik het heel leuk vinden als je me een berichtje stuurt zodat we samen kunnen gaan kijken of we een klik hebben en kunnen uitzoeken wat en waar we allemaal naar toe gaan. Ik ga het liefst naar het onderste gedeelte van Thailand en ook beetje eiland hoppen. Hoeft voor mij niet speciaal naar alle toeristische dingen maar vind het vooral leuk om onderweg ervaringen uit te wisselen met andere backpackers en zo te bepalen waar we het beste heen kunnen en wat ons het meest aanspreekt. Beetje een route is altijd oke, maar wel leuk als er nog een andere invulling in mogelijk is. Dus ben wel flexibel op dat gebied :smile: Je hoeft trouwens niet vegetarisch te zijn hoor, wel graag een niet roker of iemand die rekening houd met zijn omgeving tijdens het roken. :slywink:

Ik zie met veel plezier je reactie tegemoet.

Lieve groetjes Renee :wereld:

Hier nog even een kleine toevoeging :slywink: mochten er mensen zijn die maar een gedeelte mee kunnen reizen of misschien dan al in Thailand zijn zodat ik me daar ter plaatse bij kan voegen is dit ook prima natuurlijk :slight_smile:
Liefs Renee