reisgenootje vinden? ik plan een ontmoetingsdag.

Halloo!

Nou, het is dan zover. De definitieve datum voor de reizigersontmoetingsdag.

Voor de mensen die niet weten waarover het gaat: Er blijken heel wat mensen op zoek te zijn naar een reisgenoot voor een LANGERE reis. Om mensen met dezelfde interesses te vinden vond ik het erg effectief om niet met iedereen apart af te spreken maar om een ontmoetingsdag te organiseren zodat iedereen elkaar kan leren kennen met dezelfde droom. Deze dag heb ik inmiddels gepland. En IEDEREEN (wel met de droom om een reis te maken en niet zomaar een vakantie) is welkom.

Het gaat plaatsvinden op 21 februari om 17 uur in Eindhoven

Het cafe/restaurant heet de Effenaar en daar is GEEN carnaval. Wel is het pas om 17 uur open. Dus dan zullen we ook maar een hapje eten toch?
Het ligt echt vlakbij het station. 5 minuten lopen.
Het adres is Effenaar
Dommelstraat 2
5611 CK Eindhoven

Voor mensen die willen komen of vragen hebben: Mijn mailadres is [EMAIL=“plienemans@hotmail.com”]plienemans@hotmail.com

Ik zal er om 17 uur zijn en aan de mensen achter de bar doorgeven dat wij komen voor een reizigers ontmoeting. Dus als jullie niet zeker weten welke mensen ‘de reizigers’ zijn, dan kun je het even aan de bar vragen.

Iedereen is natuurlijk welkom. Dus ook de verdere reisgenoten contacten die jullie hebben. neem mee, neem mee!!
En laat me dat dan ook ff weten.

ik hoop jullie allemaal te zien op 21 febr in Eindhoven om 17 uur!
Tot dan.

Groetjes Plien (Pauline Linsen in het echt)

Tot 21 februari, ik hoop dat er veel enthousiaste mensen komen!