Reisgenootje Thailand!

Beste Avonturiers,****

Ik zal me allereerst even voorstellen.
Ik ben Mieke, een vrijgezellige, 25jarige, spontane meid uit Limburg.
Ik houd van cultuur, natuur, lekker stappen op z’n tijd, kletsen en van genieten van het leven!

Mijn plannen!
Ik ga vrijwilligerswerk doen bij TravelActive.
Bij deze organisatie volg ik het 10-wekenprogramma in Singburi (Noorden van Thailand)
Het project start de eerste maandag van de maand.
Omdat dit de eerste verre reis is die ik met mezelf ga maken, zou ik graag samen met nog iemand (of met meerdere mensen) willen gaan rondtrekken.

Dit lijkt me erg gaaf om te gaan doen

  •   kennis maken met andere culturen (zoals de oude bergvolkeren van Thailand, tempels bezoeken, naar de drijvende markt in Bangkok, etc)
    
  •   een paar dagen werken in een olifantenkamp
    
  •   en zeker niet te vergeten, een jungletripje maken
    
  •   zon, zee en strand (lekker chillen)
    
  •   andere ideeën zijn altijd welkom en bespreekbaar!
    

Hoelang?****
Ik ga sowieso de eerste 10 weken vrijwilligerswerk doen in het Noorden van Thailand. Daarna wil ik gaan rondreizen door Thailand om zo meerdere kanten van het land te gaan ontdekken (misschien ook omliggende landen)
Ik wil ongeveer 1-1,5 maand gaan rondreizen (kan eventueel ook langer)

Wie zoek ik?
Een leuke, gezellige Avonturier, die een soortgelijke rondreis in gedachten heeft ***of ***die net zoals ik vrijwilligerswerk wil gaan doen in het Noorden van Thailand.
Ik ben op zoek naar iemand die samen de reis wil gaan startendaarna zien hoelang je samen verder gaat trekken.

Groetjes Mieke

Je kunt me het beste mailen à [EMAIL=“mieketheunissen@hotmail.com”]mieketheunissen@hotmail.com

misschien tot snel…… :smile: