Reisgenootje september 17 dagen ver weg!

Hey,

Ik heb in september ongeveer twee en halve week vakantie (vanaf 15 september t/m 3 oktober) en kan helaas niemand vinden die dan ook vrij is. Vandaar dat ik het hier probeer!

Ik heb zin om ver weg te vliegen, en zit momenteel te denken aan Midden Amerika (ben enorme salsafan en spreek spaans). Maar het zou ook net zo goed Azie kunnen zijn.

Ik ben van zowel de actieve als strandvakanties (liefst een combi). Ik heb al heel wat afgereist dus ben veel gewend en erg flexibel. Ik ben 26 jaar en nu een paar maanden aan het werk na afstuderen.

Bye,

Astrid

heey salsaera, ik dans ook salsa, mid/zuid amerika lijkt me ook geweldig. Alleen de timing komt mij slecht uit, ik neem vankantie in augustus. veel plezier iig!! :cheer:

Hey

Had ongeveer hetzelfde probleem en sta daarom op het punt om een reis te boeken naar Sri Lanka 18 sept. Wel met Shoestring want helemaal alleen leek me dus niet zo fijn en daar leek me dit ook niet helemaal het land voor. Heb zelf ook al veel gereisd op eigen houtje dus was aan het zoeken naar een land waar dit niet zo makkelijk was aangezien midden amerika enzo wel op eigen gelegenheid te bereizen is…
Misschien een idee om ook met deze reis mee te gaan?? Al heb je misschien ondertussen al wel iets gevonden aangezien je berichtje van juli is… Veel succes/plezier in ieder geval!!

Groetjes Anne