Ik ben Tom, 22 jaar oud en net afgestuurd :)! Voor ik ga werken wil ik heel graag een avontuurlijke reis maken door Peru en wellicht enkele omliggende landen (bijv Bolivia)! Ik ben wel al een aantal maanden in Zuidoost Azië geweest maar ik heb nog geen ervaring met Zuid Amerika. Omdat het de eerste keer is dat ik alleen ga reizen zou ik het super leuk vinden als er (vooral in het begin) iemand zin heeft om ook die kant mee op te reizen!
Ik ben van plan om ergens in Januari te vertrekken maar heb (vooralsnog) geen ticket geboekt!
Hey ik ben mike 29 jaar en ook opzoek naar reismaatjes om de wereld te verkenen meshien wel voor een paar jaar ik zat te denken om dicht bij de amazone te beginen
Ik ben vanaf 10 januari in Peru en ik wil rond 13 a 14 januari richting het oerwoud gaan (Puerto Maldonado schijnt erg mooi te zijn). Daarna wil ik nog richting Arequipa en verder ben ik nog aan het denken over wat ik wil zien. Rond de 24e moet ik weer terug in Lima zijn. Mochten jullie rond dezelfde tijd op ongeveer dezelfde plaatsen zijn, laat het me weten!