Reisgenootje gezocht zomer 2015 (Indonesië)

Heee mede reis-liefhebber! Ik ben opzoek naar een gezellig iemand (M/V) om in de zomer van 2015 een mooie reis te maken! Het maakt mij niet veel uit waar de reis heen gaat; zolang het maar geen Thailand of Myanmar is, (dat heb ik al gezien:p) Natuurlijk heb ik wel wat voorkeuren zoals Indonesië ,Suriname, Bolivia, Colombia, maar ook Filipijnen, Sri Lanka lijken me mooi. Haha, alles dus!

Ik wil graag mooie plekjes zien die niet erg toeristisch zijn, cultuur snuiven, relaxen en veel leuke dingen doen!
Even wat over mijzelf:
Ik ben Leonie, 23 jaar jong, wonend in Amsterdam, student HBO-verpleegkunde bij het AMC. Aangezien volgend jaar mijn afstudeerjaar word, zal dit mijn laatste echt, lange zomer vakantie worden. En wil ik deze goed benutten voor een mooie reis.
Al veel zomers ben ik wezen backpacken met mijn ex-vriend, ervaring is dus aanwezig!

Ik heb vakantie van 1 juli t/m 30 augustus 2015, het liefst ga ik zo lang mogelijk weg. Terwijl 3-4 weken ook prima is als dat jou beter uitkomt.
Zie jij het zitten om gezellig met mij te gaan reizen deze zomer? Stuur een berichtje, dan kunnen we mooie plannen maken onder het genot van een bakje koffie, thee of een borrel!:wink:

Welkom op Wereldwijzer, Leonie!

Ik zie dat je het Reisgenoten Forum al hebt gevonden. Hopelijk vind je hier de juiste persoon om de mooie reis mee te maken.

Veel plezier!