Ik ben Tineke, 26 jr. en kom uit Friesland. Ik zoek iemand die het ook leuk vind om naar kerstmarkten te gaan of stedentrips te doen. Bijvoorbeeld naar Duitsland, Engeland of Frankrijk of gewoon in NL is ook leuk! Het hoeft niet al te duur te zijn. Via vakantieveilingen of zoiets is vast wel wat te vinden.
Lijkt het je leuk dan hoop ik graag wat te horen! Waar je vandaan komt of leeftijd maakt niet heel veel uit. Als je maar een beetje ondernemend bent en positief ingesteld.
ik zou dat erg leuk vinden om tijdens de feestdagen even uit te gaan. In die periode ben in Belgie maar ik kan ook naar ergens gaan. Misschien naar Dusseldorf? Of dat kan ook in Nederland zijn.
Met de feestdagen zelf gaat niet echt lukken en tussen kerst en oud en nieuw ook niet i.v.m. mijn werk. Evt. zou het in het nieuwe jaar wel kunnen om eens een stedentrip te doen ofzo? Dat lijkt mij heel leuk.
wat jammer dat je tijdens de feestdagen lukt! Maar goed. Misschien kunnen we dan ooit in het nieuwe jaar naar ergens samen gaan. Dat lijkt me ook heel leuk.
In elk geval bedankt voor je reactie en ik wens je zeer speciale en gelukkige feestdagen.
Hey Tineke, ik zie dat dit een oud oproepje is. Maar ben ook op zoek naar iemand om een stedentrip mee te maken. Ben 27 en woon in provincie Groningen. Zou in juni kunnen. Laat maar weten of je nog steeds op zoek bent. Gr Suzanne