Reisgenootje gezocht voor februari 2010

Normaalgezien zou ik vanaf december in Zuid-Afrika vertoeven om daar vrijwilligerswerk te doen tot eind januari en nadien zou ik graag nog een beetje proeven van het land zelf. Ik zou dit liever niet alleen doen en zoek daarom enthousiaste reispartner.

wie ben je, hoe oud, wat voor werk ga je doen en wat zoek je: een jongen of een meisje?

Wie ik ben, kan je voor een stukje zien op mijn profiel (als je op mijn naam klikt)

Mijn project bestaat eruit om straatkinderen de kans te geven terug in het “gewone” leven te stappen. (in samenwerking met organisatie “be more”) Gemotiveerde jongeren krijgen dus de kans om in de voormiddag les te krijgen, in de namiddag te genieten van ontspanningsactiviteiten en s avonds naar huis te gaan waar een “vader” en “moeder” voor hen zorgt. Dit met de bedoeling om na een tijd te werken.

De vereisten van de reisgenoot liggen hem zeker niet in het feit of het een jongen of een meisje is. Ik zou het gewoon leuk vinden om iemand te hebben waarmee ik me kan amuseren, die kan genieten en waar je je verhaal mee kan delen.