Reisgenootje gezocht voor Africa

Hey hallo jij daar!

Mijn naam is Janneke en ik ben 22 jaar. Ik ben spontaan druk en gezellig en ik wil dolgraag een actieve reis gaan maken naar Africa voor 6 weken samen met de reisorganisatie Nomad. In de bijlage kun je een kaartje vinden met de plaatsen die we gaan bezoeken.
Lijk het jouw leuk om met mij mee te gaan zodat we samen het avontuur kunnen gaan beleven en onze ervaringen kunnen uitwisselen wacht dan niet langer en reageer! Wie weet kunnen wij het samen goed met elkaar vinden en samen op avontuur gaan.

Groetjes janneke van doorn

Hoi Janneke,

Ik ben zoekende naar een reisbestemming en reisgenoot. Wanneer ga je en hoeveel kost het?
Klinkt goed allemaal. ik wil graag een hele andere cultuur proeven, dus Afrika past bij mijn wens!
Ik hoor het van je!

Groetjes Sylvia

hoi Sylvia,

Ten eerste harstikke leuk dat je reageert dat je intresse ook naar Africa gaat! super! De reis kost ongeveer 2500 dat is inclusief de tickets maaltijden en een paar excrusies. Ik kan dit verder inlichten door je even de site te geven http://www.nomadtours.co.za/kaap_naar_kenia_camp.html hier kun je de reis even doorlezen. Je kan ook live chatten met de mensen die daar werken dat is erg fijn want zo kan je al je vragen stellen. Ik wil gaan van 18 july tot 6 sept. Misschien heb je nog meer vragen je kan ze altijd stellen! Alvast een fijn weekend.

Groetjes Janneke

Hoi Janneke,

Dan gaat het over…ik wil graag al binnenkort op reis.
Ik wens je in ieder geval een geweldige reis toe!

Groeten Sylvia

08-01-09 13:15
Jimmy Biesebroek

Hey, Hallo mede avonturiers :dag:

Mijn bedoeling is om rond juni, julie te vertrekken naar Zuid Afrika
Ik ga daar verlopig voor 2 jaar naartoe, heb via mij pa een huis
daar kunnen bemachtigen :smiley: :smiley: ben zoooo happy!!!
Mijn droom komt eidelijk uit, maar ben er wel jaren al mee bezig geweest!
Bloed, zweet en tranen.
Maargoed ik heb daar 3 slaapkamers en als er mensen zijn die het gezellig
vinden om een tijdje daar te logeren zijn ze van harte welkom :smiley:

Greets Jimmy