Ik ga deze zomer in mijn eentje richting India, nu lijkt het me leuk om samen met iemand te reizen, gewoon voor een tijdje, niks verplicht.
Ik ben 22 jaar, studeer filmacteur in Amsterdam en woon hier dus ook.
Ik vlieg 12 juli Naar New Delhi. En 27 aug. vlieg ik weer terug, ook vanaf New Delhi.
Ik ben van plan om richting Leh in Ladak. En vandaar uit misschien richting Nepal om vervolgens via Varanasi terug naar New Delhi te reizen.
Ben je rond deze periode ook in India en of Nepal en heb je zin om misschien een gedeelte samen te reizen…? Ik hoor het graag, lijkt me erg leuk!
Mijn naam is Amanda en ben 29 jaar…Ik werk in Amsterdam…
ik vlieg 14juli naar New Delhi…wil daar een paar dagen vertoeven en mijn plan is om naar Varanasi te gaan en verder, agra, jaipur/jaiselmer/jodhpur en pushkar te bekijken.
Net even anders dan jij…
De eerste paar dagen ben ik sowieso in New Delhi, dus als je t lukt vindt kunnen we misschien samen wat bezienswaardigheden bekijken of wat drinken.
Hoi Wianda en Amanda
Jullie zijn nu waarschijnlijk ergens in India, ik ook
Ik ben nu in Leh, en ben van plan om 27 juli terug te keren naar Delhi en vanaf daat door tereizen naar Rajastan.
Ik zal mezelf even voorstellen, ik ben Mirte, 27 jaar, kom uit Utrecht en ik ben docent tekenen handvaardiheid en beeldend kunstenaar.
BEdankt voor je berichtje…ik ben nu in Rajasthan en t is echt super mooi!!
Ik kom de 27ste terug in Delhi vanuit Jaipur (by plane).
Zullen we daar afspreken? Kunnen we ervaringen uitwisselen! In welk hotel zit jij? Ik heb nog niks geboekt daar, t is nog even open…zat in t begin in Hotel Ajanta…prima klein hotelletje.
Ow en ik ben 29 en kom uit Haarlem
Laat maar weten of je het leuk vindt om elkaar even te ontmoeten,