Hallo,
Ik zoek een reisgenootje die het leuk lijkt om door de pacific rond te reizen/ werken.![]()
ik zoek iemand die
flexibel, impulsief,vrolijk en avontuurlijk is.
periode; november t/m maart/april
Maaike (20 jaar)
graag hoor ik snel van iemand iets.
Hallo,
Ik zoek een reisgenootje die het leuk lijkt om door de pacific rond te reizen/ werken.![]()
ik zoek iemand die
flexibel, impulsief,vrolijk en avontuurlijk is.
periode; november t/m maart/april
Maaike (20 jaar)
graag hoor ik snel van iemand iets.
aahhh… ik heb geen volledig berichtje geplaats.
azie afrika en pacific. lijkt iemand dit leuk?
maaike
Mailtje gestuurd!
groetjes Bart
haii maaikie leuk dat je hier ook bent! Vergeet Suriname niet he dat ligt in zuid-amerika :teeth: Ik hoop dat je straks dan eindelijk kan gaan!
Hai maaike,
Heb je al een ticket geboekt en welk budget moet ik ongeveer gaan denken?Ik wil ook in November op reis en heb een jaar hard gespaard. Wilde in eerste instantie alleen azie bezoeken maar een combinatie lijkt me ook wel gaaf. Heb je al iemand gevonden?
Groetjes sanne
sannegroen88@hotmail.com
O ja ik denk dat ik wel aan je “eisen” voldoe haha. Ik ben sportief, hou van avontuur a la peking express dus ook buiten de gebaande paden gaan, hou van gezelligheid en heb zelden een pesthumeur.
Nou hoor wel wat van je…heb in ieder geval alle voorbereidingen al getroffen dus zou bij wijze van spreken morgen al op het vliegtuig kunnen stappen…
O ja ik heb me nog niet voorgesteld; ik heet dus Sanne (v) 22 jaar en woon in Noord-Holland.