Reisgenootje Centraal Amerika

Beste reizigers,

Ik land op 29 Mei in Panama stad en reis vanuit hier verder naar het noorden (Costa Rica, Nicaragua, El Salvador, Guatemala, Belize) via Yucatan tot aan Mexico stad, dit doen ik in ongeveer 2 maanden. Het reizen zal vooral per bus zijn. Is er iemand die mee wil reizen (of missch. een deel) of die tijd zich ook in centraal amerika bevindt?

Groetjes Eva

Hoi Eva,

Ik lees net je berichtje en dat is dezelfde route die ik wil doen, ook in 2 maanden en ook met de bus :). Alleen mijn plan was om eerst in Mexico te beginnen, maar ja ik heb nog geen ticket geboekt. Mijn contract loopt eind mei af en ik zou graag een aantal maanden op reis gaan, beginnend in Centraal-Amerika (en uiteindelijk richting Argentinië). Ik spreek Spaans, ben 27 jaar en ben op zoek naar de echte Centraal-Amerika ervaring, dus lekker veel cultuur en natuur opsnuiven, lekker dansen en eten en ook af en toe een strandje. Lijkt het je leuk om een keertje van gedachten te wisselen? Wie weet kunnen we wel een stuk samen op reis gaan :). Mijn emailadres is [EMAIL=“karlijnvdnoll@hotmail.com”]karlijnvdnoll@hotmail.com.

Hasta luego!

Karlijn