Hallo allemaal.
Ik ben Leon, 21 jaar en ik ben op zoek naar een reisgenoot om van 20 juli tot 17 augustus 2014 een reis door de weskust van de VS en een klein deel van Canada te maken.
Daarbij had ik ongeveer deze route in gedachte. Waarschijnlijk moet deze afgelegd worden via een huurauto.
Hierbij is het natuurlijk ook leuk om vanuit Las Vegas, Frenso en Flagstaff dagtripjes te maken naar de bekende national parks (Grand Canyon, Zion, Yosemite etc.)
Ik ben ook meer een “Cultuur en mooie omgevingen” dan een “Zon, Zee, Strand en Uitgaan” toerist.
Na de route afgelegd te hebben lijkt het mij ook leuk om een korte vlucht naar Vancouver, Canada te maken, daar nog een dag of 2-3 te verblijven en dan weer terug naar Nederland.
Ook lijkt het me heel leuk om van 24 tot 27 juli de Comic-Con in San Diego te bezoeken (zelf heel grote videogame, strip en tv liefhebber, dus als ik er dan toch bent rond die tijd gelijk maar meepakken mits ik er kaarten voor kan krijgen).
De route is uiteraard nog flexibel en hotels e.d. zijn nog overeen te komen.
Wel kan ik vanwege vrij nemen van mijn werk alleen in de periode van 20 juli tot 17 augustus.
Lijkt het jou wat om deze reis of een deel van deze reis samen te doen, dan hoor ik dat natuurlijk graag :biggrin: