Reisgenoot vrijwilligerswerk

hallo,

mijn naam is sarina,ben nu nog 17 jaar maar wordt 7december 18.Zit nu op een opleiding alleen die stopt in januari,het is ook meer een opleiding als tijdsverdrijf omdat ik ben gestopt met een andere opleiding.
Wil nu volgend jaar spw gaan doen.
Ben sinds kort druk bezig met site’s te zoeken voor vrijwilligerswerk in kenia.
En nu ben ik al wel paar site’s tegen gekomen maar nu zou ik nog graag een reispartner willen hebben.
Ben nog druk aan het sparen maar toch hoop ik na januari daar naar toe te gaan voor 1,2 of 3 maanden. wil dan liefst mei,juni,juli ofz gaan…al weet ik niet of ik dan al genoeg geld heb dus misschien dat ik dan mijn plannen opschuif naar eind volgend jaar begin 2010.

Is er misschien hier iemand die ook zulke intresse heeft of die het leuk lijkt?Woon zelf in tilburg dus iemand die in brabant woont lijkt me wel het handigst al maakt het me ook niet uit als je iemand bent uit utrecht,limburg of andere provincie bent…al is groningen,drenthe,friesland dan wel weer te ver. Of iets boven amsterdam!

gr sarina…

Hoi Sarina,

je kunt eens kijken op de site van SIW, een nederlandse vrijwilligersorganisatie die ook contact heeft met twee vrijwilligersorganisaties in Kenia.

www.siw.nl

Ik ben zelf met SIW in 2007 een half jaar naar Kenia geweest om vrijwilligerswerk te doen. Een geweldige tijd gehad.

groeten en suc6!
jolanda op reis