Hoi, Ik ben op zoek naar iemand (het liefst een meisje tussen de 19 en 25) die met mij mee wilt om vrijwilligerswerk in zuid afrika te doen.
Ik heb al een plek gevonden die mij erg trekt
Hier geef je les aan kinderen en zorg je voor de dieren die niet meer terug kunnen naar het wild.
Ik ben al enige tijd aan het mailen met de eigenares van het park en ze komt erg vriendelijk en behulpzaam over.
Mocht je geintresseerd zijn dan hoor ik het graag! Ik wil over een half jaartje ongeveer gaan want ik moet nog even sparen:)
je kunt me mailen: dance_damour@hotmail.com
Groetjesss Leonie
heey!
Ik ben Mariska, 19 jaar. Ik wil ook graag vrijwilligerswerk gaan doen en dat project lijkt me wel wat! Hoe lang ben je van plan om te gaan? Ik wil ongeveer 3 maanden weg, ook vanaf over een half jaar (moet ook nog hard sparen)
Om eventjes een beeld van mij te krijgen: Vorig jaar heb ik pedagogische wetenschappen gestudeerd maar daar ben ik mee gestopt. Nu ben ik op zoek naar fulltime werk om te kunnen sparen voor ontwikkelingswerk. Ik woon op kamers in Leiden en ben daar lid van de Navigators Studenten Vereniging (= christelijke vereniging). Verder zit ik nog op stijldansles… En voor de rest kunnen we wel eventjes mailen?
Als het je wat lijkt, mail me maar: mariska_hb@hotmail.com