Hallo reisgenoten,
De tent in de kofferbak en zonder een uitgestippeld plan lekker gaan toeren. De tijd nemen om lekker te relaxen maar ook actiever bijvoorbeeld een schitterende bergwandeling maken. “Back to basic” een eenvoudig maaltje klaar maken op een te klein gaspitje maar ook lekker uit eten gaan en genieten van de goede dingen in het leven. Zonder te boeken een paar verschillende campings bezoeken en ter plaatse bedenken wat de volgende stop gaat worden. Dat zijn voor mij de ingrediënten voor een heerlijke vakantie. Gewoon een week of 2-3 ongestoord vakantie vieren! Spreekt dit je aan?
Van te voren een richting bedenken is wel handig, bijvoorbeeld de kust van Frankrijk (Normandië, Bretagne) of zuidelijker Italië/Spanje maar Scandinavië is ook schitterend. Ik ben overal wel voor in dus kom maar met ideeën!
In mijn vriendengroep/omgeving krijg ik niemand zo ver en na de prima ervaring van vorig jaar ga ik nu weer proberen om een leuk reisgenootje te vinden hier. Ik ben 27 jaar, hou van reizen, ben altijd in om nieuwe mensen te ontmoeten en ik ga avontuur niet de weg. Begin juni ben ik klaar met mijn opleiding en dan heb ik wel een vakantie verdiend
Voor de hele zomer heb ik nog niks gepland dus alle opties zijn nog open!
Wat denk je? Wordt je hier enthousiast van? Laat me het weten! Reageren via de mail (cyberfloor@hotmail.com) is wel handig want de reacties op deze site lees ik vast niet heel regelmatig.
Groetjes Floris.