Reisgenoot voor Ghana?

Hallo allemaal!!

Ik ben Patricia, ben 20 jaar, en woon in Overijssel!
Ik ben in februari naar Ghana vertrokken, en heb hier 3 maanden gewoond/gewerkt.
Ik ben in deze tijd ongelooflijk verliefd geworden op dit land, de cultuur, de mensen en natuurlijk het weer :wink:
Ik wil in de zomervakantie van 2007 weer terug naar Tamale (de hoofdstad van The Northern Region).
Nu ben ik vorige keer met Childaid naar Ghana geweest. Ten eerste was ik niet erg tevreden over Childaid. Maar ten tweede kan je na 1 keer Ghana, ook wel zonder organisatie gaan. Ik weet nu precies hoe alles werkt, hoe ik van Accra naar Tamale kom, waar ik kan overnachten en dergelijke.
Ik zoek nu iemand die net als ik graag naar Tamale zou willen.
Ik werk daar in een weeshuis. En ik kan daar ook wel nog een plek reserveren voor mijn reisgenoot.
In het weekeind wil ik graag nog tripjes maken, aangezien ik nog lang niet alles geizen heb van dit mooie land.

Is er iemand met soortgelijke plannen? Of iemand die in dezelfde periode gaat, zodat we misschien samen naar Tamale kunnen reizen ofzo?
Ik ga sowieso naar Tamale, en sowieso in de zomervakantie, maar ik heb nog geen exacte datum. Misschien heeft iemand anders wel een datum… zodat we dat op elkaar af kunnen stemmen? Lijkt me wel zo gezellig om samen te reizen, bovendien scheelt dit de inschrijfkosten voor een organisatie. Ik kan namelijk ook wel nog een gastgezin regelen voor mijn reisgenoot (is meestal 80 euro per maand, een heel verschil, als je ziet dat organisaties 600 euro vragen voor 3 maanden).

Nou, genoeg getypt, ik ben benieuwd of iemand zin heeft samen met mij naar Tamale af te reizen, en elkaar daar ook te helpen en te kletsen enz… enz…

Groetjes Patricia
Oh Ps. mocht je een andere tijd naar Tamale gaan, en heb je vragen, ik vind het leuk om anderen te helpen, dus vraag maar raak, het is altijd fijn om dingen van iemand te horen die er al geweest is (vond ik toen ook).