Reisgenoot voor 2 wkn Oostenrijk en Slowakije gezocht in juli/aug

Wie heeft er zin om 2 weken met mij rond te reizen door Oostenrijk en Slowakije? Het gaat om de periode van 22 juli t/m 10 augustus.
Ik ben een meisje van 24 jaar, hou meer van actieve vakanties dan van luieren, hoewel een beetje relaxen natuurlijk ook fijn is! Heb geen auto tot mijn beschikking, ben van plan met de trein te reizen. Wil van te voren niet teveel vastleggen, maar zou het wel leuk vinden wat bekenden van andere reizen op te zoeken als we daar in de buurt komen. Sta open voor suggesties, dus laat maar horen!!

Groetjes Susan

Hoi Susan,

Ik ben zelf nog nooit in deze landen geweest, maar het lijkt me wel gaaf om er een keer naartoe te gaan.
Ik ben Saskia en ik ben 23 jaar en ik ben zelf ook een doener die wat wil zien. Ik heb zelf ook geen auto, maar ik ben gewend om met de trein te reizen. In het dagelijks leven doe ik eigenlijk niet anders, ik heb iedere dag wel de trein nodig.
Als je no vraagjes hebt, laat het me dan weten. Mijn mailadres is iig [EMAIL=“jackrusseltje1984@hotmail.com”]jackrusseltje1984@hotmail.com

Groetjes Saskia

Sorry allemaal!
Een vriend van me wil toch mee gaan met mij op vakantie, dus ik zoek geen reisgenoot meer. Maar ik heb geen idee hoe ik dit bericht weer kan verwijderen…
Groetjes Susan