hallo ik ben laury. ben een meisje van 21 jaar en zou super graag op vakantie naar thailand willen deze zomer. Omdat ik niet in een relatie zit en vriendinnen allemaal niet mee kunnen zoek ik via deze weg een reisgenootje. Ik hou van een mooie omgeving daarom kies ik dus voor thailand. Ben een sociale meid ga wel een graag op stap en lig ook wel graag eens lekker te luieren. Ook ga ik wel graag de omgeving verkennen natuurlijk ben helemaal geen moeilijke. Als interesse hebt laat het me maar weten! x laury
Hoi!
Ik ga zelf 2 september voor 3 weken naar thailand
het is mijn eerste reis alleen en ook eerste keer backpacken mischien kunnen we even contacten via een andere weg?
sharon
ja we kunne via facebook verder praten je kan me vinden onder deze naam/ laury emmerechts
Hi Laury! ik wil ook graag naar Thailand, ben net wat jonger; 18. Neem een tussenjaar met school dus ben veel vrij. Wanneer wou je graag gaan? xx
Hoi Laury! Ik zit op het moment in Thailand, waar ik vrijwilligerswerk doe (Engelse les in Trang). Begin augustus wil ik daarmee stoppen om voor ongeveer 2 weken door Thailand te reizen. M’n vliegtuig vertrek op 22 augustus, dus zou van ongeveer 8 tot 22 augustus zijn. Ik was van plan alleen te reizen, maar als ik nu nog een reisgenootje kan vinden lijkt me dat natuurlijk erg gezellig! Ik ben 18 jaar en dacht erover na om de trein van Hat Yai tot Chiang Mai te nemen en op alle mooie plaatsen te stoppen (en er zijn er veel!), maar aan de andere kant lijkt het me ookn ontzettend leuk om te gaan eiland hoppen. Ik ben er nog niet helemaal, dus ik sta nog open voor alles! Ik hoor graag van je! Groetjes Jenny