Wie het leuk vind om met mij door Toscane rond te reizen met mijn rode Cabrio gedurende 2 of 3 weken is van harte welkom. Zelf ben ik daar 3 maanden voor mijn werk, maar 2 of 3 weken kan ik zeker vrij zijn. Heb een eigen Italiaans/Nederlands taaltrainingsbedrijf met de organisatie van taal- en excursiereizen naar Italie.
Ben flexibel ingesteld en verwacht dat ook van de ander. Houd wel van zoveel mogelijk privacy en vooral respect. Als je lid wordt van Servas heb je de mogelijkheid om gratis bij mensen thuis te overnachten.
Mocht je er meer over willen weten, mail me dan. Vanaf 2 mei ben ik al in Italie.
mijn gsm nr. in Italie is 0039 338 613 91 31
groetjes
ITALANJA
Hai!
Wat een leuk idee zeg,
Zoek eigenlijk ook een vakantiemaatje en ben dol op italie!
alleen rondreizen in Toscane is er nooit van gekomen.
Mijn naam is Ilse ,ben 27 jr,kom uit Dordrecht en ben ook erg op privacy gesteld, maar het avontuur trekt
nu nog meer,haha!
Is Servas het taalinstituut waar je voor werkt?
Lijkt me ook leuk om een woordje italiaans mee te pikken,
kan alleen vanaf sept vrij krijgen,maar dan is het minder heet,ook wel lekker!
Lijkt me leuk van je te horen,
Ciao
Ilse als je het leuk vind kun je in oktober mee met een taal- en excursiereis van een week naar Rome, dat is de 2e week van october. Laat maar even weten wat je ervan vind dan kan ik je als je wilt meer info hierover geven.
groetjes
anja
Dát vind ik nog eens een leuk initiatief zeg.
Ooit wil ik nog eens samen met mijn man naar Rome maar voorlopig zit t er niet in.
Misschien in sept. Dan gaan we in in ieder geval naar Lourdes, een lang gekoesterde wens van me. Ik wil zélf wel eens zien hoe t daar toegaat. Niet uit regilieuze overwegingen dus.
Tegen die tijd kan ik vast wel vragen waar we t beste kunnen overnachten!
Veel plezier met je eventuele reisgenot/te.
hallo leuk dat je zo enthousiast reageert. Als je in de buurt van Rotterdam woont, zou je vanaf 7 sept. een Italiaanse taalcursus bij mij kunnen volgen , zodat je alvast wat weet van de italiaanse taal voordat je er naar toe gaat. Deze taalcursussen die ik bij bedrijven en privé geef zijn in de regel voor niet meer dan 8 personen zodat je in een korte tijd een zo hoog mogelijk rendement ervan kunt verwachten, dat houdt wel in dat je er zelf per week zeker ongeveer 2-4 uur thuis er tijd aan moet besteden. In oktober organiseer ik weer een taal- en excursiereis naar Rome van een week en zouden jullie daar ook aan kunnen deelnemen. Mocht je er meer over willen weten, kun je me mailen . [EMAIL=“Italanja@zonet.nl”]Italanja@zonet.nl
groetjes
ITALANJA