reisgenoot project met dieren

Ik ( Gabriella, 39) wil een tijdje rondreizen en in verschillende landen, binnen en buiten de eu ,vrijwilligerswerk doen bij projecten met dieren. Dit kan wat mij betreft van alles zijn, van het meewerken in een dierenasiel in Spanje tot het helpen in een wildlife centre voor weesaapjes in Kameroen. Wie vindt het leuk om samen te reizen en mee te doen? Reisdata en tijden is nog flexibel. Het liefst reis ik low budget.

Wie heeft dezelfde interesse, pakt zijn of haar spullen in en gaat?!

Groetjes gabriella

hi Gabriella,

het lijkt me super tof. ik heb al eens gekeken naar vrijwillergerswerk in afrika met leeuwen etc. en iemand die ik ken heeft in Thailand in een olifanten centre gewerkt dat klonk ook super leuk.
alleen zit ik dit jaar al vol met vakanties :slight_smile:
maar als je in 2017 gaat lijkt het me leuk.

haha luxeprobleem! laten we contact houden, ik zit zelf te denken aan eind dit jaar begin volgend jaar dus wie weet

Ja is goed, zat vanochtend gelijk al even te kijken naar opties hahaha.
en ja het is een enorm luxe probleem :slight_smile:

Dames,

Ik (Belgische reizigster van 33j.) ben door een reismicrobe gebeten en wil heel graag dec. 2016/jan 2017 aan een vrijwilligersproject meedoen. Liefst Zuid-Afrika of Thailand.

Wat voor project zit je aan te denken?

hallo
Heb je al adressen in Spanje?? of elders waar je terecht kan om te helpen??
gr.

Hi Gabriella,

Ik heb net een oproepje geplaatst voor een mede vrijwilligster voor in een Thais dierenasiel voor eind van dit jaar, misschien kan je dat even lezen en kunnen we gezellig samen gaan. Ik ben trouwens ook 39 :wink:

Hoop van je te horen.
Lieve groetjes Renee

Hoi Renee,

Is dat toevallig bij soidogs?
Anyway lijkt me zeker wel wat maar eind dit jaar komt nu onhandig uit. Heb je de reis al vast staan? Begin volgend jaar zou ik wel willen gaan. Hoe lang heb je in gedachten?

Ha Gabrielle leuk dat je reageerd.
Ik heb begin januari een event op koh tao en wil voor de kerst NL uit zijn dus ik heb niet zoveel andere keuzes helaas!
Mocht je je toch bedenken dan hoor ik t wel.
Ik zit te denken aan tweede week december om te vertrekken en dan richting te asiel.
Lieve groetjes renee