Heb jij/jullie ook plannen om naar Turkije te gaan, in het voor- of najaar van 2012? Misschien ook een moeder/ouders die hun kind willen gaan bezoeken die aldaar werken… We kunnen dan samen reizen en eventueel de vakantie samen doorbrengen. Ik ben een vrouw, alleen, 49 jaar en van plan om mijn dochter te gaan bezoeken en natuurlijk vakantie vieren.
Nou, ik kijk er naar uit een reactie te mogen ontvangen.
hoy,
ik ben Rita, 52 jaar en ben na 31 jaar huwelijk nu alleen .
Ik ga in Januari naar Portugal , en zou ook in het najaar of voorjaar eens een reisje willen doen. Naar Marmaris of zo lijkt me ook leuk… data kan ik nu nog niet zeggen , dat hangt een beetje van de scheidingsprocedure af. Morgen zouden de eerste documenten getekend worden. misschien weet ik dan al meer…:zon02::zon02:
Woon je in Eindhoven? Ik in Stavenisse. Misschien , als je nog niemand hebt om samen te reizen kunnen we eens iets samen gaan eten of zo…ergens midden onze woonplaatsen? Wat vindt je? Je kan verdere gegevens en fotos vinden op facebook (hier de link) Redirecting...
groetjes Rita ps ik ben dus niet lesbisch !!!:mad:
hoy,
heel tof dat we op facebook zijn, maar gelieve ivm plannen reisjes enz niet via facebook , dat is nl niet goed beveiligd, en mijn echtgenoot neemt alles nogal op zijn horens…
ik zie dat je Maastricht goed kent , dat zou ik wel eens willen ontdekken , ik ben er nog nooit geweest. Paarden hou je ook van, ja misschien heeft mijn verdere leven ermee te maken. ik geef je mijn e mail , hierop kan je gerust alles mailen , geen probleem !
heb je 1 dochter ? ikke wel…
groetjes Rita