Reisgenoot (m/v) gezocht voor de Fillipijnen (vertrek begin februari 2016)

Ik ben een reislustige jongeman van 39 jaar, en ga begin februari voor 5 weken naar de Fillipijnen.
Het lijkt me echter leuk om deze reis samen met iemand te gaan maken.

Ik zou willen beginnen in Luzon (Manilla), om vanuit hier naar Banau te reizen en een trekking (evt meerdaagse) te maken langs de wereldberoemde rijstterassen.
Ook zou ik de Taal vulkaan en Mount Pinatubo willen bezoeken.

Verder wil ik naar Boraqay voor het strandleven en de gezelligheid (uitgaan), om van hieruit naar Bohol te vliegen.
Scooter huren en genieten van de natuur (oa Chocolate Hills en het tarsier aapje), en vanuit hier snorkelen met walvishaaien (in Oslob), en dolfijnen te spotten.

Ook wil ik naar Palawan. Eerst naar Puerto Princesa voor een bezoek aan de wereldberoemde ondergrondse rivieren, om daarna af te sluiten op het paradijselijke El Nido waar je heerlijk kunt eilandhoppen.

Lijkt het je wat, laat dan wat van je horen.

Groetjes Marcel

Hai Marcel,

Klinkt ontzettend leuk wat je wil gaan doen!
Ik ben van plan om 1 januari 2016 in me eentje te gaan reizen in Azie en de Fillipijnen staan zeker op mijn bucketlist. Als je wil kunnen we contacten?

Groetjes Tessa

Hallo Tessa

Ontzettend leuk een reactie van je te ontvangen.
Zoals vermeld wil ik begin februari (net voor de carnaval) vertrekken.
Ik wil in augustus mijn vliegticket gaan boeken, en in sept/okt de tickets voor de 4 binnenlandse vluchten.
Misschien leuk om een keertje af te spreken om te kijken of de interesses overeen komen ???

Groetjes Marcel

Hallo Marcel (en Tessa),
Mijn naam is Anne Marie (38 jaar) en ik word heel enthousiast van je/jullie reisplannen. Was zelf van plan (alleen) een reis te maken in Aziƫ in januari, maar alles is nog flexibel. Hebben jullie al afgesproken? Zou ik kunnen aanhaken?
Groeten, Anne Marie

Hey klinkt hartstikke goed om weg te gaan uit het autoriteiten land met allerlei verboden. Hoe zijn julie hieruit gekomen? Ik zou zelfs de bank niet kunnen wijzigen, hoe kan ik de normale weg naar werk/vertrek openen. Reis al sinds ik jong was en ineens word ik ingesloten.

Hallo Anne Marie

Leuk een reactie van je te ontvangen.
Ik heb niets meer van Tessa vernomen.
Heb haar ook een persoonlijk bericht gestuurd, maar (nog) niets gehoord.
Misschien kunnen we een keertje afspreken of de interesses overeen komen.