Hi!
Wie heeft er zin om samen met mij 3 weken te gaan backpacken door het zuid westen van China (provincies Sichuan en Yunnan). Momenteel ben ik me aan het verdiepen in het gebied en hoe meer ik lees, hoe enthousiaster ik word!
Ik heb een globale planning gemaakt: Kunming, Yuanyang (rijst terrassen), Xishuangbanna (jungle), Dali, Tiger leaping Gorge (hiken in diepste kloof ter wereld), Shangri-la, Lugu Hu, Deqin (gletsjer, bergtoppen 6740 mtr), Yading (natuurreservaat met heilige berg van Tibetanen), Litang (hoogvlakte), Kangding, Leshan (grootste boeddha ter wereld), Emei Shan (berg met prachtige uitzichten), Chengdu, Wolong (panda reservaat) en Jiuzhaigou nationaal park (watervallen en turquoise meertjes).
Het lijkt mij een geweldige ervaring om te gaan backpacken in een land als China en het lijkt me nog leuker om dit samen met iemand te doen. Daarom ben ik op zoek naar een gezellige reisgenoot M/V (ca. 28 – 45 jr) met een positieve instelling en gevoel voor humor.
Ik ben een positief en avontuurlijk ingestelde, sportieve vrouw van 35. Ik heb redelijk wat reiservaring (Europa, Azie, Zuid Amerika en Noord Amerika) en heb weinig luxe nodig.
Lijkt het jou ook leuk om 3 weken in China te backpacken? Dan zou ik het erg leuk vinden als je reageert! En ook als je andere ideeen hebt, sta ik hier natuurlijk voor open! Of misschien wil je je tips en/of ervaringen delen, dan hoor ik graag van je.
Groetjes Nicolette