reisgenoot(in) trektocht mei/juni

Hallo,

Ik heb een maand geleden mijn studies stopgezet, of althans toch de richting waar ik aan begonnen was. Ik ben van plan nu enkele maanden wat te werken. In mei/juni (vertrek-, einddatum en volledige duur absoluut bespreekbaar) hoop ik echter niet in België rond te lopen.
Ik hoop Europa, of toch een klein deeltje ervan te ontdekken met de rugzak. Ik ben op zoek naar iemand om me daarin te vergezellen(man/vrouw), ervaringen delen is altijd neiger als je het met andere mensen kan doen.
Graag hou ik het primitief, luxe kennen we hier in de lage landen immers genoeg, nietwaar. Ben je avontuurlijk ingesteld, hou je van uitdagingen en natuurschoon?, dan denk ik dat we al zeker niet slecht zitten!
Bestemming is ook zeker bespreekbaar. Ik heb al beperkte ervaring met (berg)trekken, van de zomer 2 weken naar de pyreneëen geweest en daar nog steeds wat van onder de indruk, ongelofelijk mooi en rustgevend.
Als je interesse hebt, reageer gerust, of stuur naar [EMAIL=“floke_den_buek@hotmail.com”]floke_den_buek@hotmail.com.
,
Florian

Hej,
Ik heb zelf ook een oproep geplaatst. Ik zou graag naar Sarek gaan in Zweden.
Dit is het laatste stukje echte wildernis, 2000 km2, geen paden of hutten je bent helemaal op
Jezelf aangewezen. Lijkt je dat wat, laat het maar even weten.

Gr. Hiker