Reisgenoot Hawaii, California en Alaska

Ik ben van plan om begin april 2013 voor ongeveer 3 maanden te gaan reizen. Ik heb zelf Alaska, California en Hawaii erg hoog op mijn lijstje staan. Mocht ik niemand kunnen vinden wil ik alleen gaan maar het lijkt mij leuker om de reis met iemand samen te ondernemen!

Ik ben een 23 jarige HBO verpleegkunde student, als alles goed verloopt behaal ik eind januari mijn diploma en wil ik voordat ik aan de slag ga nog even goed genieten van de vrije tijd!

Mocht er iemand zijn met interesse hoor ik het graag!!

Jammer dat je in April al gaat ! Studeer in juli pas af van de HBO-V en het lijkt me een top reisje!

Hee, het lijkt me echt super gaaf om daarheen te gaan, ik zelf wilde graag naar Amerika (beetje groter, maar het maakt me niet echt uit welke staten precies). Alaska lijkt me ook echt prachtig om te zien. Als het goed is ben ik zelf dan ook klaar met mijn opleiding, ben nu sportmassage aan het volgen en wil dit hierna uitbreiden met blessurepreventie. Maar ik weet nog niet precies wanneer deze begint of eindigt. Als het goed is wel voor April 2013 (ben namelijk dit jaar model geweest voor het examen van blessurepreventie en dat was 2 weken geleden, maar dit kan volgend schooljaar weer veranderen dus vandaar dat ik het nog niet precies weet).
Ik zelf ben een vrouw van 21. Als je het iets lijkt kun je me opzoeken op facebook, dan zal ik je wel een privéberichtje sturen met mijn naam.
Xx

Dat zijn een aantal mooie opties! :slight_smile:

Al enig idee wat je precies wil doen? Doe of relax?

Groetjes!

Ik doe van 2 to 20 april een rondreis in Hawaii,
6 dagen Honolulu, 3 dagen Molokai, 3 dagen Maui en dan nog 4 dagen op the big island. heb alle hotels/condo’s al geboekt evenals een huurauto op molokai en the big island

Stuur gerust pm voor meer info.

Superleuk alle reacties! Ik was even een paar dagen internetloos dus zie alles nu pas!

Ik wil een combinatie van doe & relax. Ik ben niet iemand die alleen maar op het strand kan liggen, plus als ik dat zou willen zou ik wel naar frankrijk gaan en niet helemaal naar de andere kant van de wereld!

Wil voornamelijk veel zien!

Ben momenteel nog erg in de oriënterende fase, heb de reisgidsen binnen en ben veel aan het kijken! Sta open voor een hoop suggesties!