Hallo,
Ik ben 23 jaar… en verpleegkundige. Ik ben dit jaar nog niet vakantie geweest en heb dan ook een maand vrij genomen half november tot december.
Nu zou ik graag ver weg willen… zelf zat ik te denken aan de antillen of thailand. Maar andere ideeen zijn welkom. misschien is er iemand die er dan in die tijd ook een maand tussen uit wil en met mij een reis wil maken… Aangezien niemand uit mijn vriendenkring dan zo lang vrij kan nemen probeer ik het op deze manier.
Ik hoor het graag!
Groetjes Elise
Wat een leuk idee. Ik ben zelf ook wegens omstandigheden nog niet weg geweest en wil ook nog weg. Alleen zelfde probleem vrienden studeren of werken dus kunnen geen vrij krijgen. Ik echter wel. Laat het me ff weten hoe of wat je in gedachte had.
Gr, Remco (23jr)
word dan een reisje met zijn 3 word steeds gezelliger
Leuk dat jullie reageren!
iK heb toevallig gisteren een groepsreis geboekt naar thailand…
Ik weet niet of jullie daar ook intresse in hebben maar het zou leuk zijn als er wat jongeren mee gaan:slywink:
De reis die ik heb geboekt is voor 3,5 week… van 28 nov tot 21 dec een mooie tijd om er tussen uit te gaan dus. Via de organisatie worden alle excursies en hotels geregeld. IK zal de link van de site bijvoegen zodat jullie zelf kunnen kijken of jullie het wat vinden.
Mij lijkt het gezellig als jullie mee gaan!
groetjes Elise
dit is de link:
http://www.fox.nl/single-reizen/reizen/reisinformatie/azie/thailand/22-daagse-singlerondreis-emerald_p1815_algemeen.asp?sr=1
ik heb dan deze reis met 3 dagen verlenging geboekt.
heb trouwens nog geen bevestiging gehad!