Begin januari 2015 ben ik van plan om voor een tijd van ongeveer 3 maanden door Zuid-Amerika te gaan reizen. Ik ben opzoek naar een reisgenoot om een (groot?) deel van mijn reis mee op te trekken. Ik ben van plan om in Rio de Janeiro te starten, en vanuit daar richting het Zuiden (Uruguay) te reizen, maar de plannen kunnen nog alle kanten op! Het idee is om (low-budget) te gaan backpacken.
Even iets over mijzelf; ik heet Cas, ben 19 jaar, en heb dit jaar de havo op de middelbare school afgerond. Ik ben erg avontuurlijk en absoluut niet “burgerlijk” ingesteld, ik ben dan ook op zoek naar iemand die zich hier in kan vinden
Een vriend van mij is Braziliaan en woonachtig in Sau Paulo, en het oorspronkelijke plan was dan ook om een tijdje met hem te verblijven in die omgeving gedurende mijn reis. Helaas weet hij echter niet of hij thuis kan zijn in januari, vandaar dat ik hier beland ben! Ik ben op zoek naar een reisgenoot tussen de 18-25 jaar oud, iemand die avontuurlijk ingesteld is en wat te vertellen heeft.
Als één van jullie het leuk vindt om (een deel) samen te reizen, stuur mij dan even een mailtje, dan vertel ik uiteraard wat meer over mezelf en kunnen we eventueel samen een planning maken! (cas.v.vliet@gmail.com)